Умови повернення товару та обміну

Магазин MESSER.COM.UA гарантує прийняття/обмін товару, який не використовувався протягом 14 днів*. Початок рахування строку починається з дати отримання та регулюється Законом «Про захист прав споживачів».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:

  •         товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, не піддавався змінам і т. п .;
  •         товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  •         збережені всі ярлики і заводське маркування.

Ми повернемо кошти за Ваше замовлення після отримання товару і розгляду поданої заяви на повернення/обмін, але не пізніше 7 днів із моменту надходження даного товару і заяви на повернення/обмін.

У яких випадках може бути відмовлено в обміні/поверненні товару?


Відмова в обміні/поверненні товару може бути з наступних причин:

  •        порушена цілісність фірмової упаковки, гарантійних пломб і т.п .;
  •        є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  •        порушена конструкція чи схема товару, було вчинено несанкціоноване втручання, ремонт або заміна внутрішніх комунікацій і компонентів товару.

Зверніть увагу! Одяг, який не підлягає поверненню чи обміну, відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів»:

  •         рукавиці;
  •         труси;
  •         натільна білизна - термобілизна, футболки;
  •         шкарпетки;
  •         шапки;
  •         товари, що були у вжитку.

 Зверніть увагу!

Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, відправлені з пересилкою за рахунок одержувача, ми не отримуємо. У цьому випадку посилки повертаються відправнику.

У разі якщо повернення посилки сталося з вини магазину, а саме:

- товар не відповідає опису на сайті магазину;

- код отриманого товару не відповідає коду замовленого товару;

- бракований товар.

Ми відшкодуємо Вам вартість пересилки після отримання скан копії квитанції перевізника.

Гарантія на товар

На товари в нашому магазині MESSER надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 12 місяців в залежності від сервісної політики виробника і вступає в силу через два дні після передачі замовлення в кур'єрську службу (при Інтернет продажах) або з моменту покупки в магазині. На товари з позначкою "Б/У" гарантія не поширюється. Будь ласка, перевіряйте товар на комплектацію та відсутність дефектів при його отриманні (комплектація визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
 

Гарантійний термін на одяг/взуття в магазині складає від 1 до 6 місяців з моменту покупки.

При цьому на сезонні товари (одяг, хутряні та інші вироби) гарантійний строк рахується з початку відповідного сезону, а саме:

1. Одяг, хутряні та інші вироби:

- весняно-літнього асортименту – з 1 квітня;

- осінньо-зимового асортименту – з 1 жовтня;

2. Взуття:

- зимового асортименту – з 15 листопада до 15 березня;

- весняно-осіннього асортименту – з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 листопада;

- літнього асортименту – з 15 травня по 15 вересня.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості і т. п.);

- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

- ушкодження, викликані використанням неналежних елементів живлення або неправильним підключенням до електромережі.

ЯК ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІН ТОВАРУ

Кошти за придбаний товар повертаються після здійснення наступних дій:

  • покупцем на склад магазину передається товар у первісному стані. Нашим працівником підтверджено його цілісність, повну комплектацію, наявність заводських маркувань, оригінального пакування. На повернутому товарі повинні бути відсутні будь-які пошкодження, в тому числі подряпини та сколи;
  • розгляду клієнтської заяви компетентним працівником магазину про здачу або заміну виробу;
  • Якщо ви оплатили товар за безготівковим розрахунком але його не виявилося в наявності, вам потрібно заповнити бланк на повернення коштів і відправити нам на пошту info@messer.com.ua або в вайбер;

СТРОКИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ/ЗАМІНИ ВИРОБУ

Термін, протягом якого потрібно замінити/повернути товар, становить 7 банківських діб. Строк починає відраховуватися з часу передачі виробу на склад разом із клієнтською заявою.

ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІН

Повернути товар з метою заміни, додавши заповнений бланк на повернення/заміну товару можна в наш магазин за адресою:

01042 місто Київ
вул. Іоанна Павла II, 4/6, корпус А, офіс 105,
магазин MESSER


також повернути товар, додавши заповнений бланк на повернення/заміну товару, ви можете у пунктах видачі/прийому товарів служби кур'єрської доставки Нова пошта. Тобто там, де ви його отримали. Доставка товару, що підлягає поверненню чи обміну, оплачується клієнтом-покупцем.

*Момент купівлі товару починається з дати отримання товару в пункті видачі кур'єрської служби доставки Нова пошта.

Реквізити отримувача при поверненні/обміні товару через Нову пошту:
м. Київ, Нова пошта, відділення №20,
Магазин "Messer.com.ua", +380975815858

Зразок бланка-заяви можна скачати тут.

Якщо виникли питання щодо порядку повернення/обміну замовленого виробу, зателефонуйте нам +38 (097) 581-58-58

Рекомендовані товари
icon_teleg icon_viber icon_whatsapp icon_callback icon_email